Heb je een vraag?
Neem gerust contact op.
*Heeft u een vraag over uw bestelde product? Wilt u zo vriendelijk zijn uw bestelnummer te vermelden
Contactformulier
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Misschien staat je vraag hier wel tussen
Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Nadat je order door ons is verpakt, ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.
Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de Liefleukenhip webshop geldt: Bestellingen worden tussen 2 en 8 dagen verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €4,80 indien je een bestelling thuis laat bezorgen. Wil je je bestelling liever afhalen, dan betaal je geen verzendkosten. Verzending is ook mogelijk naar adressen in het Buitenland
Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.
Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Het is mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland.
Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres aanmaken.
Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Ja, dit is mogelijk. Hiervoor kunt u achteraf, na de bestelde producten een mail sturen met daarin de gewenste bezorgdatum.
Ontvang ik een papieren factuur?
Ja, bij de bestelling zit de factuur bijgesloten.
Is het veilig om te betalen op de Liefleukenhip webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.
Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Nee
Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvang je binnen 8 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult je geld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.
Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Nee, de verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 10 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.
Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
In overleg. Dit hangt van de reparatie af.